AUDIENŢE TV: Vocea României a BĂTUT din nou X Factor
Vocea României a câştigat din nou duelul direct cu producţia rivală, X Factor. Este a cincea săptămână consecutivă în care ProTV îşi domină autoritar rivalul direct, X Factor.
Potrivit pagina de media, în intervalul orar în care s-au suprapus cele două emisiuni, Vocea a avut peste 670 de mii de spectatori în plus faţă de X Factor, pe publicul naţional, diferenţele fiind similare şi pe publicul urban şi comercial, scrie Pagina de Media.
Pe segmentul de public naţional, Vocea României a avut o medie de peste doua milioane de telespectatori, în timp ce la Factorul X al Antenei 1 s-au uitat, în medie 1,4 milioane de telespectatori.
La oraşe, publicul a fost, de asemenea, orientat spre producţia ProTV, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori, rivalii de la Intact având o medie de 855 de mii de telespectatori.
În fine, pe publicul care contează pentru televiziuni, cel comercial, avantajul Vocii României s-a păstrat, cu o medie de 722.000 de telespectatori, faţă de 458 de mii de telespectatori la X Factor.
De la debutul noilor sezoane, cele două talent show-uri de la Pro TV si Antena 1 sunt difuzate în acelaşi timp, vineri seara. De fiecare dată, Vocea României a avut audienţe mai mari, deşi la X Factor au fost cooptate în juriu două foste vedete ale postului din Pache Protopopescu, Horia Brenciu şi Ştefan Bănica jr.
Libris.ro – Librarie online – Zilnic noutati si promotii
Potrivit pagina de media, în intervalul orar în care s-au suprapus cele două emisiuni, Vocea a avut peste 670 de mii de spectatori în plus faţă de X Factor, pe publicul naţional, diferenţele fiind similare şi pe publicul urban şi comercial, scrie Pagina de Media.
Pe segmentul de public naţional, Vocea României a avut o medie de peste doua milioane de telespectatori, în timp ce la Factorul X al Antenei 1 s-au uitat, în medie 1,4 milioane de telespectatori.
La oraşe, publicul a fost, de asemenea, orientat spre producţia ProTV, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori, rivalii de la Intact având o medie de 855 de mii de telespectatori.
În fine, pe publicul care contează pentru televiziuni, cel comercial, avantajul Vocii României s-a păstrat, cu o medie de 722.000 de telespectatori, faţă de 458 de mii de telespectatori la X Factor.
De la debutul noilor sezoane, cele două talent show-uri de la Pro TV si Antena 1 sunt difuzate în acelaşi timp, vineri seara. De fiecare dată, Vocea României a avut audienţe mai mari, deşi la X Factor au fost cooptate în juriu două foste vedete ale postului din Pache Protopopescu, Horia Brenciu şi Ştefan Bănica jr.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
BREAKING: Iranul a atacat aerian Israelul. Ayatollahul Khamenei: ”Regimul sionist răuvoitor va fi pedepsit”. Țintele ar fi în ”Palestina-ocupată”. Începe al III-lea Război Mondial? ACTUALIZARE - VIDEO
RECUNOȘTERE OFICIALĂ. Klaus Iohannis, după întâlnirea cu Zelenski: România negociază un acord cu Ucraina
Singura veste bună pentru vaccinați: Există tratament de detoxifiere a proteinelor spike. Ce recomandă Dr. Peter McCullough
Eșec?! Nici vorbă: Atacul Iranului este un Semn că s-a schimbat Lumea!
Omoruri ”pandemice” la Spitalul Sf. Pantelimon din București? "Se micșorează deliberat doza de noradrenalină pentru a se elibera paturile din salonul ATI după decesul provocat al pacienților". Jurnaliștii de la Cetățeanul.net: Nu am mai întâlnit așa ceva!
Când moare Propaganda - Haaretz: "Israelul a fost înfrânt – O înfrângere totală"
Recomandările noastre
CNSAS a declanșat procedura de verificare a lui VASILE BĂNESCU. Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei refuză să-și ofere datele instituției care cercetează trecutul său în raport cu Securitatea. DOCUMENT EXCLUSIV
17 milioane de morți ai vaccinului și o tută. ”Amanta lui Cîțu” contrazice un studiu de 180 de pagini efectuat în 17 țări de oameni de știință cu reputație internațională cât și pe Tucker Carlson. Factual, ONG-ul cu un capital de 2.500.000 lei
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)