ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Ineditul studiu a pornit de la întrebarea „Cât costă?”, iar rezultatele la care s-a ajuns sunt grăitoare. Potrivit studiului, întrebarea pe care o pun românii cel mai des pe Google este „Cât costă o casă?”.

Vecinii noştri nu par atât de preocupaţi de lucruri trainice. Spre exemplu, în Bulgaria, Ungaria şi Ucraina, întrebarea cel mai des întâlnită pe Google este „Cât costă o damă de companie?”.

Iar principalul lucru care pare să-i frământe pe ruşi în zilele noastre este „Cât costă să înveţi să conduci un MIG?”, arată digi24.ro.

Pe de altă parte, în Grecia cel mai căutat cuvânt este „nuntă”. Cum mergem spre Vest, nu întâlnim decât rareori surprize. Termenul cel mai căutat în Italia este „Ferrari”, iar în Franţa „croissant”. În Germania este „BMW”, iar în Elveţia „Rolex”.

"Cămilă” este cel mai căutat cuvânt de către egipteni, israelieni, saudiţi şi afgani.

Pe de altă parte, „vaca” este în India nu numai animalul cel mai venerat, ci şi cel mai căutat în Google. Chinezii par a fi obsedaţi de telefoanele inteligente iPhone, iar sud-coreenii de „chirurgia plastică”. În Japonia, oamenii caută cât costă un „pepene”.