ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


De câteva luni, traficul generat de reţeaua de socializare Facebook a început să scadă. Motivul ţine de planul de dezvoltare al afacerii care pune în prim plan paginile personale în detrimentul celor care aparţin firmelor.

Derek Muller, un blogger american nemulţumit că postările sale pe pagina de Facebook nu ajung la toţi fanii, a dezvăluit că reţeaua de socializare foloseşte algoritmi de filtrare cu scopul de a-i determina pe utilizatori să plătească pentru a-şi promova conţinutul, scrie Business Insider.

Facebook a modificat algoritmul de creare a news feed-ului, astfel încât postările considerate neinteresante, care nu primesc suficiente reacţii (like, comment, share) să nu mai ajungă la audienţe largi.

Pentru a fenta această barieră, este recomandat ca administratorii paginilor să creeze conţinut mai atractiv şi în acelaşi timp mai util, care să crească nivelul de implicare din partea utilizatorilor.

O altă soluţie de a face posturile cât mai vizibile este aceea de a plăti, simplu pentru brandurile mari, cu bugete alocate promovării pe reţelele sociale, însă destul de costisitor pentru afacerile mici sau pentru organizaţiile non-profit.