ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Pentru că anormalul a devenit normal, iată la ce nivel a ajuns presa română. Pentru că în mediul online contează foarte mult primul impact - titlul şi poza, redactorii folosesc cuvinte şi imagini care de multe ori stârnesc râsul.

Livrare gratuita in 24 de ore!

Această goană după senzaţional este justificată de către aceştia prin faptul că există cerere pentru asemenea ştiri. Nimic mai fals, este doar un mod de a face presă, un mod facil.

Există publicaţii care îşi asumă aceste titluri, însă nu acestea deranjează, ci presa care se vrea serioasă. Un exemplu elocvent în acest sens este site-ul gandul.info, deţinut de Adrian Sârbu prin Mediafax Group. Sub imaginea de site quality, aşa cum este vândut publicitarilor pe foarte mulţi bani, se ascunde mult gunoi. Gunoi transformat în trafic, trafic transformat în bani.

Iată mai jos o listă de titluri "quality":

Untitled-1

Ciudat este că acest mod de a face presă al celor de la gandul.info nu este observat de nimeni. Alte publicaţii sunt însă făcute praf de deotologi ai onlineului exilaţi prin fel de fel de cotloane. Bloggerul Zoso a desfiinţat în urmă cu câteva zile un site de femei, de acelaşi tratament având parte inclusiv sponsorii site-ului. Despre gandul.info şi articolele infecte, nimic.