ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Vânzările retailerilor din centrul comercial AFI Palace Cotroceni, fără a include hipermarketul Auchan, au crescut cu peste 10% în primele şase luni. Managerul mall-ului Afi estimează un avans de circa 5%, la aproape 215 milioane euro, relatează Mediafax

"Fără vânzările hipermarketului, estimez că retailerii au avut vânzări cu 10-11% mai mult decât anul trecut. Situaţia pe piaţa de retail este mult mai bună decât anul trecut, există încredere în piaţa românească. Se creează locuri de muncă noi, vezi industria IT, unde salariile sunt peste medie. Aceste companii aduc pe piaţă locuri de muncă noi, iar rezultatele din primele şase luni reprezintă un semnal că piaţa este bună", declară Israel Visel, manager mall division AFI Europe.

Acesta mai adaugă și că în lunile de vara iunie și iulie sunt vânzări record pentru această perioadă

"Surprinzător este faptul că şi în lunile iunie şi iulie, când în mod normal se înregistrau vânzări uşor mai mici decât în alte luni, din cauza vacanţei de vară, acestea au crescut", a spus Visel

Reprezentantul mall Afi mai precizează că centrul comercial este închiriat integral şi că există încă cereri din partea retailerilor care vor să se extindă. De asemenea, începând din luna mai, devoltatorul a introdus plată pentru parcarea centrului comercial pentru o stationare mai mare de 3 ore, descurajând astfel locuitorii din vecinătate să-şi parcheze maşinile în spaţiile dedicate vizitatorilor.

"Căutăm tot timpul soluţii de a extinde spaţiul existent pentru alţi retaileri care vor să vină în centrul comercial. Am găsit câteva soluţii pentru a extinde suprafaţa ocupată de magazinul Reserved, în prezent de 600 metri pătraţi, care va fi relocat într-un nou spaţiu, de peste 1.500 metri pătraţi, pe două etaje. În spaţiul în care funcţionează acum Reserved va fi deschis un magazin Mohito, aparţinând tot retailerului polonez de modă LPP Fashion. Toate aceste modificări vor fi gata anul viitor. În plus, vrem să mai aducem alte două branduri puternice, pentru care vom extinde centrul comercial, astfel că vom ajunge la o suprafaţă închiriabilă de 90.000 metri pătraţi", încheie Israel Visel.