ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Președintele FRF, Răzvan Burleanu, a tras un semnal de alarmă: România nu mai poate fi în situația de a organiza EURO 2020, după ce astăzi Metrorex a anunțat că, în cel mai optimist scenariu, linia spre Aeroportul Otopeni va fi gata în vara anului 2021.
 
Burleanu a precizat că este încântat de discuțiile cu Guvernul Cioloș și se bucură de anunțul făcut de ministrul Transporturilor cu privire la linia de metrou către aeroport. Dan Costescu a spus la digi24 că există o planificare pentru metroul spre Aeroportul Otopeni, potrivit căreia, la sfârșitul anului, să poată începe licitațiile pentru rezistență și arhitectură, pentru a nu pierde banii împrumutați de guvernul japonez.

Cu toate acestea, șeful FRF nu se declară deloc optimist. În plus, nu există nici autostrada care să lege Bucureștiul de Budapesta.

„Nu cred că o să mai fim în situația de a mai putea organiza acest campionat european din 2020 dacă nu ne respectăm angajamentele luate. Noi vorbim de reputația acestei țări. Care va fi mesajul pe care îl transmitem? Că promitem, oferim garanții nenumărate, dar nu le respectăm”, a spus președintele FRF, adăugând însă că se poate face legătura cu aeroportul prin linia ferată, dacă va fi extinsă.

Președintele FRF a mai spus, cu privire la modernizarea a patru stadioane din București, că nu există o bugetare foarte clară, bani ce ar trebui să vină de la bugetul statului.

„Noi ne dorim să avem patru stadioane moderne. Dacă vorbim de o medie de locuri undeva la 20.000, atunci investiția ar trebui să ducă la 80-100 de milioane, luând modelul arenei din Ploiești - o arenă de 15.000 locuri care n-a costat mai mult de 15 milioane de euro”, a spus Răzvan Burleanu, făcând referire la stadioanele de la Arcul de Triumf, din Giulești, Ghencea și Ștefan cel Mare.