ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Up România anunță implementarea noului serviciu de calcul al amprentei de carbon pentru tranzacțiile cu cardurile Up, utilizând inovația Ethoca Consumer Clarity, a relatat Ziarul BURSA.
 
"Ne bucurăm să fim primul emitent care dă puterea utilizatorilor aplicației Up Mobil să acționeze responsabil, într-un mod nou și autentic. Primul pas este acela de a crește nivelul de conștientizare al impactului pe care îl are fiecare tranzacție, ca mai departe să ne adaptăm comportamentul cu obiectivul de a reduce cât putem de mult amprenta de carbon. Prin această inovație răspundem așteptărilor tot mai mari ale clienților de a lucra cu parteneri responsabili și de a crea un viitor mai sustenabil. Prin Ethoca Consumer Clarity îmbunătățim transparența achizițiilor și oferim o experiență completă de gestionare a tranzacțiilor utilizatorilor aplicației Up Mobil. Acest proiect are o importantă majoră pentru că întărește strategia de business a grupului Up de susținere a consumului responsabil", a declarat Ionuț Condruz, Chief Strategy & Operating Officer Up România.
 
Reducerea emisiilor de carbon se realizează cu ajutorul Ethoca Consumer Clarity.

"Prin conectarea comercianților și emitenților, Ethoca Consumer Clarity îmbunătățește experiența deținătorilor de carduri cu informații detaliate despre tranzacții și informații despre achiziții, partajate prin intermediul aplicațiilor digitale ale emitenților. Acestea includ detalii precum numele și logourile comercianților, date de geolocație, chitanțe complet detaliate, control privind abonamentele, precum și amprenta de carbon a achizițiilor făcute. Din acest moment, deținătorii de carduri Up România vor putea vizualiza în aplicația Up Mobil Pay scorul de carbon pentru fiecare dintre tranzacțiile lor și, astfel, impactul lor asupra mediului. Prin această opțiune, Mastercard își consolidează poziția în favoarea mediului și încurajează deținătorii de carduri să adopte schimbări practice pentru cheltuieli mai responsabile", a declarat Elena Dincă, Head of Sales for Financial Institutions, Merchants and Government Segments, Mastercard.