Anca Radu: Dacă vă uitați la halul în care arată "presa", vedeți oglinda imbecilității specifice progresismului
Cel mai tare se resimte prăbușirea nivelului mediu de inteligență acolo unde comunicarea are un rol foarte important — dacă vă uitați la halul în care arată "presa", vedeți oglinda imbecilității specifice progresismului.
Sau dacă doriți ceva cu adevărat convingător, uitați-vă la halul în care arată publicitatea și strategiile de marketing — între agențiile de publicitate și departamentele de marketing ale corporațiilor s-a format un adevărat mecanism cheie-broască al prostiei patente.
Așa se face că, deși este atât de clar și atât de intens probat că invazivitatea mesajelor nesolicitate produce enervare și repulsie, nicidecum creșterea vânzărilor, niște copii cu școală puțină și minte și mai puțină, angajați în agenții de profil conduse cu tot atâta lumină, livrează la infinit astfel de campanii și strategii inepte, iar de pe malul celălalt, corporațiile, recunoscute ca fântâni arteziene de neputință intelectuală, continuă să investească în aceste exerciții școlărești de "noncoformism" idiot al foștilor elevi șterși, ștampilați cu titulatura de "creativi" în linia încurajării submediocrității care deformează și evaluările prin "calificative" în locul notelor.
* * *
Orice catastrofă naturală sau provocată s-ar întâmpla, nimic nu mai poate concura dezastrul produs de infiltrarea corporatismului în cele mai profunde și mai intime straturi ale relațiilor interumane. Dezumanizarea șabloanelor devenite reguli inderogabile și criterii de validare până și în familie, nivelarea celor mai vii dintre indivizi până la integrarea lor în malaxorul uniformității repetabile la infinit, aspectul de gazon cu iarba tunsă la milimetru pe care l-a primit societatea, astea sunt fără îndoială cele mai grele nucleare care ni se puteau planta în coaste. De-aici încolo, orice ni s-ar întâmpla e inferior ca intensitate, absolut orice.
Limbajul de lemn al comuniștilor era poezie pe lângă clișeele corporatiste.
În afară de arhivele vremurilor bune, nu mai avem nimic de pierdut.
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Războiul împotriva Omului
Prof. Ilie Bădescu: 21 de rubini
Manuela Hărăbor spulberă filmul lui Ciprian Mega, ”21 de rubini”: ”O mizerie neo-marxistă. Mă întreb de ce nu apare în film cel care a tăiat și a spânzurat în ultimii ani în interiorul BOR-ului și care încă nu a fost înlăturat, respectiv Vasile Bănescu”
Recomandările noastre
Secțiuni: Opinii Prima pagină Publicistică Știri
Tip conținut: Opinii
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (4)