ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Vocea României, emisiunea de la Pro TV, se menţine peste rivalul de la Antena 1, X Factor, la capitolul audienţe, însă numărul celor care s-au uitat la cele două show-uri a scăzut.

Producţia Pro TV a înregistrat audienţe de 1,74 milioane de telespectatori pe minut pe publicul naţional, 920.000 de telespectatori pe minut pe publicul urban şi 577.000 de telespectatori pe minut pe publicul comercial.

Comparativ, X Factor a avut o medie de 1,18 milioane telespectatori pe minut pe publicul naţional, sub 700.000 de telespectatori pe minut pe publicul urban şi 416.000 de telespectatori pe minut pe publicul urban.

Ambele emisiuni au audienţe mai mici faţă de săptămâna trecută. Conform Pagina de Media, motivul pentru care interesul telespectatorilor a scăzut este că cele două show-uri au trecut de faza preselecţiilor.