FOTO O maşină a fost distrusă după ce a lovit minizidul din beton ridicat pe marginea drumului
Pe marile bulevarde din Sectorul 3 al Capitalei a apărut un strat de beton chiar peste vechile borduri care înconjurau spaţiul verde care desparte sensurile de mers. Explicaţia autorităţii publice locale este simplă.
Livrare gratuita in 24 de ore! Orice produs
"Lucrările nu constau în montarea unor borduri mai înalte, ci în turnarea unei diafragme din beton roşu. Prin turnarea diafragmelor se protejează atât spaţiul verde, cât şi carosabilul, prin delimitarea acestora, împiedicându-se deplasarea pământului pe carosabil şi împrăştierea prafului de pe carosabil pe spaţiul verde", a explicat alesul.
Iată însă că o banală ieşire în decor se putea sfârşi tragic, după ce un şofer a intrat cu maşina în blocajul de beton. Iată cum explică pe contul de facebook Ivan Zubeldian incidentul.
"Astăzi am avut un accident auto care ar fi putut fi evitat dacă Negoiță nu făcea pe Pallady, la intrarea în București, borduri de 25 de cm din beton și munți de pământ fără rost.
Mergeam dinspre București spre autostradă pe prima bandă și la intersecția de la vama Socum o dubă mi-a tăiat calea. (n-a văzut bine în principal din cauza unul munte de pământ ridicat de Negoiță, care obturează masiv vizibilitatea în intersecție) Am frânat, am virat dreapta, dar tot mi-a șters botul, împingându-mă spre bordură.
Ar fi fost doar neplăcut și aș fi mers câteva săptămâni cu mașina boțită, dacă deșteptul de Negoiță nu făcea celebrele lui borduri uriașe de beton, care, în dreptul canalelor de drenaj de la marginea drumului sunt adevărate capcane mortale.
Deși aveam viteză mică (probabil nu mai mult de 20 km/h l impact, și asta se vede după tabla care nu e prea boțită), faptul că bordura e mult prea înaltă a produs daune extrem de serioase și un impact neobișnuit de violent. Practic mașina s-a oprit ca într-un zid. Roata a explodat, bascula pe dreapta e ruptă, planetara e ruptă. Amenajările astea sun un pericol public, cineva care intră cu 40-50 km/h în colțul ăla de beton se poate face praf. (vezi foto atașate, înălțimea bordurii e la nivelul axului roții).
Povestesc lucrurile astea pentru că mă gândesc să caut un avocat care e dispus să mă ajute să dau în judecată primăria și pe Negoiță. Scopul e de-al demola bordurile astea sinistre pe cheltuiala lui Negoiță (sau a deșteptului care a aprobat așa ceva) și de a scoate munții de pământ din intersecția în cauză. Dați share, poate se găsește cineva interesat", a scris acesta.
Livrare gratuita in 24 de ore! Orice produs
"Lucrările nu constau în montarea unor borduri mai înalte, ci în turnarea unei diafragme din beton roşu. Prin turnarea diafragmelor se protejează atât spaţiul verde, cât şi carosabilul, prin delimitarea acestora, împiedicându-se deplasarea pământului pe carosabil şi împrăştierea prafului de pe carosabil pe spaţiul verde", a explicat alesul.
Iată însă că o banală ieşire în decor se putea sfârşi tragic, după ce un şofer a intrat cu maşina în blocajul de beton. Iată cum explică pe contul de facebook Ivan Zubeldian incidentul.
"Astăzi am avut un accident auto care ar fi putut fi evitat dacă Negoiță nu făcea pe Pallady, la intrarea în București, borduri de 25 de cm din beton și munți de pământ fără rost.
Mergeam dinspre București spre autostradă pe prima bandă și la intersecția de la vama Socum o dubă mi-a tăiat calea. (n-a văzut bine în principal din cauza unul munte de pământ ridicat de Negoiță, care obturează masiv vizibilitatea în intersecție) Am frânat, am virat dreapta, dar tot mi-a șters botul, împingându-mă spre bordură.
Ar fi fost doar neplăcut și aș fi mers câteva săptămâni cu mașina boțită, dacă deșteptul de Negoiță nu făcea celebrele lui borduri uriașe de beton, care, în dreptul canalelor de drenaj de la marginea drumului sunt adevărate capcane mortale.
Deși aveam viteză mică (probabil nu mai mult de 20 km/h l impact, și asta se vede după tabla care nu e prea boțită), faptul că bordura e mult prea înaltă a produs daune extrem de serioase și un impact neobișnuit de violent. Practic mașina s-a oprit ca într-un zid. Roata a explodat, bascula pe dreapta e ruptă, planetara e ruptă. Amenajările astea sun un pericol public, cineva care intră cu 40-50 km/h în colțul ăla de beton se poate face praf. (vezi foto atașate, înălțimea bordurii e la nivelul axului roții).
Povestesc lucrurile astea pentru că mă gândesc să caut un avocat care e dispus să mă ajute să dau în judecată primăria și pe Negoiță. Scopul e de-al demola bordurile astea sinistre pe cheltuiala lui Negoiță (sau a deșteptului care a aprobat așa ceva) și de a scoate munții de pământ din intersecția în cauză. Dați share, poate se găsește cineva interesat", a scris acesta.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Ungaria, sfidare totală în România: Un demnitar ungur s-a plimbat prin Transilvania timp de 3 zile fără să menționeze o singură dată numele României
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
”Praful Saharian” - ”Teoria Conspirației”: ”Scoateți magneții. Puneți întrebări!” De ce autoritățile nu oferă nici o explicație despre compușii particulelor de pe cuprinsul României? Au murit ”experții” DSP? VIDEO
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)