SECRETELE magazinelor: Cum se păcălesc clienții în timpul REDUCERILOR
Marile lanțuri de magazine se laudă că nu au reduceri doar în perioada sărbătorilor, ci, din când în când lansează promoții pentru clienții fideli și nu numai. Dar câte din aceste reduceri sunt adevărate și câte sunt doar strategii de atragere a cumpărătorilor.
Astfel, vă prezentăm câteva metode descrise de 9AM, metode prin care magazinele obișnuiesc să inducă în eroare clienții pentru a-i determina să cumpere mai mult.
1. Produse adunate în coș
Hainele adunate la grămadă într-un cos în mijlocul magazinului lasă impresia că ar fi mai ieftine ca cele puse frumos pe raft sau pe umerașe. Aceasta este o strategie a magazinelor de a crea falsa impresie că produsele aruncate neglijet în cos au reduceri substanțiale când de fapt au același preț ca celelalte.
2.Etichete cu prețuri contradictorii
Comercianții obișnuiesc să lipească două sau trei etichete cu prețuri reduse – unul mai redus ca altul – lângă prețul inițial al produsului. Acest lucru induce în eroare consumatorul, acesta nemaiștiind care este eticheta cu prețul final.
3. Cele mai ieftine produse
De cele mai multe ori produsele care au prețurile foarte scăzute sunt ascunse fiind puse pe rafturile inferioare sau în spatele magazinului pentru a nu putea fi găsite cu usurință.
4.Mai multe la un preț mai mic
Nici ofertele de genul “3+1 gratis” sau “Cumperi două perechi, plătești una singură” nu sunt mereu avantajoase.Acest tip de mesaje îi fac pe cumpărători să achiziționeze mai mult decât este nevoie, fără a face neapărat o afacere bună.
5. Cele mai scumpe produse
Cele mai scumpe produse sunt puse la intrare, pe partea dreaptă pentru a atrage atenția cumpărătorilor din prima clipă de când intră în magazine.
6. Defectele
Comercianții reduc drastic prețul produselor care au defecte fără a pune etichetă specială cu "atenție defect" așa că de multe ori oamenii nu observă până ajung acasă ce au cumpărat de fapt.
7. Amestecarea prețurilor
Comercianții mai obișnuiesc să amestice produsele reduse cu cele cu preț întreg. Totuși, dacă se află în același loc nu înseamnă că au prețuri reduse iar clientul poate descoperi la casă că articolul are preț întreg.
8. Data expirării
Când vorbim despre alimente trebuie verificate toate produsele care sunt la promoții! Vânzătorii reduc prețurile produselor care urmează să expire într-un timp foarte scurt pentru a nu rămâne cu ele pe stoc. De asemenea, produsele care expiră mai repede sunt întotdeauna puse în față pe rafturi pentru a fi alese primele de clienți.
9.Ultimele reduceri
Vânzătorii își grăbesc clienții să cumpere cât mai mult într-un timp cât mai scurt punând tot felul de pancarte prin magazine cu “Ultimele reduceri!” – să lase impresia că dacă nu cumpără în clipa în care văd mesajul nu vor mai găsi produse ieftine niciodată.
Astfel, vă prezentăm câteva metode descrise de 9AM, metode prin care magazinele obișnuiesc să inducă în eroare clienții pentru a-i determina să cumpere mai mult.
1. Produse adunate în coș
Hainele adunate la grămadă într-un cos în mijlocul magazinului lasă impresia că ar fi mai ieftine ca cele puse frumos pe raft sau pe umerașe. Aceasta este o strategie a magazinelor de a crea falsa impresie că produsele aruncate neglijet în cos au reduceri substanțiale când de fapt au același preț ca celelalte.
2.Etichete cu prețuri contradictorii
Comercianții obișnuiesc să lipească două sau trei etichete cu prețuri reduse – unul mai redus ca altul – lângă prețul inițial al produsului. Acest lucru induce în eroare consumatorul, acesta nemaiștiind care este eticheta cu prețul final.
3. Cele mai ieftine produse
De cele mai multe ori produsele care au prețurile foarte scăzute sunt ascunse fiind puse pe rafturile inferioare sau în spatele magazinului pentru a nu putea fi găsite cu usurință.
4.Mai multe la un preț mai mic
Nici ofertele de genul “3+1 gratis” sau “Cumperi două perechi, plătești una singură” nu sunt mereu avantajoase.Acest tip de mesaje îi fac pe cumpărători să achiziționeze mai mult decât este nevoie, fără a face neapărat o afacere bună.
5. Cele mai scumpe produse
Cele mai scumpe produse sunt puse la intrare, pe partea dreaptă pentru a atrage atenția cumpărătorilor din prima clipă de când intră în magazine.
6. Defectele
Comercianții reduc drastic prețul produselor care au defecte fără a pune etichetă specială cu "atenție defect" așa că de multe ori oamenii nu observă până ajung acasă ce au cumpărat de fapt.
7. Amestecarea prețurilor
Comercianții mai obișnuiesc să amestice produsele reduse cu cele cu preț întreg. Totuși, dacă se află în același loc nu înseamnă că au prețuri reduse iar clientul poate descoperi la casă că articolul are preț întreg.
8. Data expirării
Când vorbim despre alimente trebuie verificate toate produsele care sunt la promoții! Vânzătorii reduc prețurile produselor care urmează să expire într-un timp foarte scurt pentru a nu rămâne cu ele pe stoc. De asemenea, produsele care expiră mai repede sunt întotdeauna puse în față pe rafturi pentru a fi alese primele de clienți.
9.Ultimele reduceri
Vânzătorii își grăbesc clienții să cumpere cât mai mult într-un timp cât mai scurt punând tot felul de pancarte prin magazine cu “Ultimele reduceri!” – să lase impresia că dacă nu cumpără în clipa în care văd mesajul nu vor mai găsi produse ieftine niciodată.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Ungaria, sfidare totală în România: Un demnitar ungur s-a plimbat prin Transilvania timp de 3 zile fără să menționeze o singură dată numele României
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
”Praful Saharian” - ”Teoria Conspirației”: ”Scoateți magneții. Puneți întrebări!” De ce autoritățile nu oferă nici o explicație despre compușii particulelor de pe cuprinsul României? Au murit ”experții” DSP? VIDEO
Iohannis în postură perfectă de chelner la Seul. FOTOGRAFIA ZILEI
CNSAS a declanșat procedura de verificare a lui VASILE BĂNESCU. Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei refuză să-și ofere datele instituției care cercetează trecutul său în raport cu Securitatea. DOCUMENT EXCLUSIV
Homo Blănosus: Marea Resetare se transformă în Desen Animat
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)